Week 4 Dag 23 - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 4 Dag 23 - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 4 Dag 23

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 Mei 2015 | Spanje, Puente la Reina

Sinds St. Jean en Roncesvalles is de sfeer van de Camino duidelijk te proeven. Veel pelgrims verzamelen daar, je herkent mensen en maakt een praatje. Ook onderweg zie ik steeds mensen te voet, daar het pad van de wandelaars regelmatig mijn weg kruist. Ik ben nu in Puente la Reina in een albergue tegenover de kerk. Het is prachtig weer. Vanavond waarschijnlijk weer nieuwe ontmoetingen. Rechts boven in de kerktoren zit een ooievaar met jongen.

  • 18 Mei 2015 - 14:10

    Martha En Paul:

    Hoi Henk,

    Het lijkt me een hele ervaring om nu steeds meer pelgrims tegen te komen! Dat schept toch een verbroedering lijkt mij. Wordt het nu ook moeilijker om onderdak te vinden of kampeer je inmiddels weer.
    Fijn dat het mooi weer is hier lijkt het vandaag wel herfst,koud en wat miezerig .
    De lente (lees zon ) laat nog steeds op zich wachten. Een goede tijd voor klussen rondom het huis. Wel groeizaam weer voor je moestuin denk ik, Betty zal het wel druk hebben. We zullen haar vanavond weer een keertje bellen. Ga je morgen weer verder met de tocht en is het nog aardig klimmen? De natuur zal nu ook wel erg mooi zijn! Goede reis,

    Martha en Paul

  • 18 Mei 2015 - 19:41

    Marga Melerna:

    Hoi Henk,

    Met grote interesse en bewondering lezen we je reisverslag dagelijks.( ook Pieter en Iris)
    Wat fijn dat je contact hebt met andere pelgrims.
    Fietsen in de bergen moet toch erg zwaar zijn...
    Leuk om te lezen dat je merkt dat het helpt om niet alleen maar aan het bereiken van het einddoel te denken.
    ( je formuleerde het beter)
    Het feit dat je onderweg bent in de goede richting, brengt het doel vanzelf dichterbij.
    We vinden het al heel knap dat je al tot hier bent gekomen!
    En we hebben nog niets gelezen over zadelpijn....
    Goede reis verder, en blijf genieten!

    Marga, Pieter en Iris

  • 18 Mei 2015 - 20:20

    Gelsche:

    Maandag 18 mei
    Naast mij ligt Joep heerlijk te slapen. Straks nog een ommetje.
    Gisteren teruggekomen van onze reis naar Rouen. Bijzondere ervaring.
    Gezongen in een absurd grote kathedraal. Veel publiek.
    Zondag in een Lutherse kerk korte delen gezongen met een dominee die maar niet
    ophield met bidden en preken. Ook nog Avondmaal.
    Je bent even in een andere wereld.
    Voor jou geldt dat helemaal. Waarmee ben je bezig in je hoofd?
    Ik vind het fantastisch wat je doet. Doet het je ook goed?

    Donderdag mag ik op mijn knieën in jullie tuin wroeten. Het moet dan zonnig zijn.

    Het ga je bijzonder.
    Vrede van Christus

    Gelsche

  • 18 Mei 2015 - 21:11

    Monique Kooij:

    Lieve Henk, vanuit ons vakantiedomeinen in Gudas lees ik zo af en toe je reisverslag, als we WiFi hebben. Wat maak je ontzettend veel mee op zo'n reis. Ik wens je nog een hele fijne tijd toe in Spanje. Liefs Monique.

  • 19 Mei 2015 - 11:28

    Willy:

    Het is voor een huismus zoals ik bijna niet te vatten hoe jouw tocht zal voelen en hoe zoiets moet zijn, Henk, maar door jouw verhalen kan ik het me een beetje indenken. Bewondering hoor!
    Hopelijk is de temperatuur niet te hoog voor je. De warmte zal denk ik de grootste last zijn?
    Fijn dat je conditie zo goed is. Houden zo!

    Liefs,

    Willy

  • 19 Mei 2015 - 13:17

    Bep Baars:

    Lieve Henk,
    Vanuit een zeer regenachtig Bleskensgraaf volg ik je route op de kaart, het is bijna niet te geloven dat je dit pad aflegt op de fiets,vanaf nu ,ga je werkelijk op bergen en door dalen, soms zwaar, maar steeds vol goede moed naar je einddoel. Klasse hoor!
    Fijn zal het zijn om s,avonds met de andere pelgrims je belevenissen te delen en je te kunnen voorbereiden op de volgende dag, het zal een fijne sfeer zijn daar.
    Ik hoop dat je energie zo goed blijft en geniet van alles.
    Lieve groet,
    Bep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puente la Reina

Van de Willemien tot Jacobus

Op de fiets naar Santiago

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

Week 5 Dag 40

03 Juni 2015

Week 5 Dag 38

01 Juni 2015

Week 5 Dag 37

31 Mei 2015

Week 5 Dag 36

30 Mei 2015

Week 5 Dag 35
Henk

Op de fiets naar Santiago

Actief sinds 18 April 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 14283

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 28 April 2015

Van de Willemien tot Jacobus

Landen bezocht: