Week 3 Dag 16 - Reisverslag uit Libourne, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 3 Dag 16 - Reisverslag uit Libourne, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 3 Dag 16

Blijf op de hoogte en volg Henk

11 Mei 2015 | Frankrijk, Libourne

Langzamerhand verandert nu het landschap, van akkerbouw naar meer veeteelt en bossen en tenslotte steeds meer druivenvelden. Om 2 uur was ik op de camping in St. Emilion (bij wijnliefhebbers niet onbekend). Ook heb ik nu de eerste krekels gehoord, dat verhoogt het vakantiegevoel. Zo zit ik heerlijk bij mijn tentje te genieten. Trouwens ook in St. Emilion is er een eglise monolithe , een grottenkerk. Het begin van zulke kerken stamt waarschijnlijk al uit de 4e eeuw.

  • 12 Mei 2015 - 15:01

    Bep Baars :

    Hallo Henk,
    Wat ben je al vergefietst in 16 dagen, ik volg je dagelijks , het is ook heel leuk dat je dan weer een terugblik krijgt op een tocht door Frankrijk die we zelf hebben gemaakt maar wel op een gemakkelijkere manier.
    Het moet fantastisch zijn om het op deze manier te beleven.
    Ik geloof niet dat m,n mailtjes altijd doorkomen, maar ik probeer het maar weer even.
    Hopelijk is de warmte te doen , wij zijn er hier natuurlijk wel heel blij mee.
    Fijne tocht vandaag en een lieve groet.
    Bep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Libourne

Van de Willemien tot Jacobus

Op de fiets naar Santiago

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

Week 5 Dag 40

03 Juni 2015

Week 5 Dag 38

01 Juni 2015

Week 5 Dag 37

31 Mei 2015

Week 5 Dag 36

30 Mei 2015

Week 5 Dag 35
Henk

Op de fiets naar Santiago

Actief sinds 18 April 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 14273

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 28 April 2015

Van de Willemien tot Jacobus

Landen bezocht: