Dag 7 - Reisverslag uit Hénouville, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Hénouville, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Henk

02 Mei 2015 | Frankrijk, Hénouville

N.a.v. het 'spirituele' gedeelte van gisteren kwam de gedachte bij me op dat het helpt om te denken dat 'je er komt als je er niet al zijn wil. Deze gedachte werd vervolgens zwaar op de proef gesteld doordat er klimpartijen volgden van zo'n 7 % en dat dan 3 km. achter elkaar. Bovendien bleek het nog lastiger dan gisteren om een slaapplek te vinden totdat ik er eindelijk een vond maar toen was ik al ruim 100 km. verderop. Wie mij een beetje kent weet dat het spirituele voor mij geen doel is op zichzelf, hoogstens toegift. Om met Hans te spreken geniet ik van de ontmoetingen en dat lukt weer beter naarmate je meer ontspannen bent. Zo hebben beide blijkbaar toch weer met elkaar te maken.

  • 02 Mei 2015 - 20:40

    Krijn En Thea:

    Beste Henk, ik ben onder de indruk van je tempo en je conditie. Als je zo doorgaat ben je terug in Nederland voor je het weet. Dat lijkt me nu ook weer niet de bedoeling. Prachtige foto!! Doe voorzichtig en tot horens.

  • 02 Mei 2015 - 20:57

    Martha:


  • 03 Mei 2015 - 10:16

    Anke & Carlos:

    Jeetje wat gaat dat snel! Leuk om te lezen wat je elke dag meemaakt..Veel succes en een kus uit Griekenland..

  • 03 Mei 2015 - 10:27

    Ad:

    Henk,
    Dat is een ‘diepe: ‘komen waar je nog niet wilt zijn’. Alle hellingen ten spijt, met jouw (bede)vaart ben je er al voordat je er bent. Jij komt er wel!
    Groet, Ad

  • 03 Mei 2015 - 13:42

    Aafke En Enno:

    Dag kanjer!

    Straks moet je nog afkicken om de opgedane endorfinen kwijt te raken of misschien de volgende route uitzoeken om ze te behouden.
    Geweldig om op deze manier mee te fietsen!
    We houden het weer ook hier in de gaten en als
    ik me niet vergis heb je best al wat regen gehad.
    Straks ga ik met Betty naar de rabarber kijken en misschien oogsten.
    Ik zal wat voor jou bewaren.
    Veel plezier verder!
    Aafke


  • 03 Mei 2015 - 19:37

    Willy Wiersma:

    Hallo Henk,
    Vandaag wordt het toch eens tijd om jouw blog op te zoeken en wat is het leuk om je verhalen te lezen.
    Ik vind je echt een kanjer hoor! Wat zul je stevige kuitspieren hebben inmiddels ;)
    Je bent dus al een mooi eind op weg. Geweldig dat het zo voorspoedig gaat.
    Het is nu ook de mooiste tijd van het jaar wat de natuur betreft. Dat is maar weer mooi meegenomen.
    Geniet en pas goed op jezelf Henk.
    Ik zie uit naar je volgende verslag.
    Groet,
    Willy

  • 07 Mei 2015 - 10:42

    Bep Baars:

    Hallo Henk,
    Inmiddels ben jij al in Tours,of heb je het alweer verlaten, ook daar is veel te bezichtigen, maar ik weet niet hoeveel tijd je neemt voor bezichtigingen, je gaat zo snel.

    Tot nu lees ik niets over vermoeidheid of spierpijn, dus de fitness heeft goed gewerkt.
    Fijn, dat je eten en drinken langs de weg kunt kopen. Hou je koolhydraten in de gaten voor de spieren.
    Gisteren met Betty contact gehad en wat afspraken gemaakt , zodra de asperges hoger staan gaan we beginnen, Betty heeft er al enkele gegeten, gelukkig liggen er ststraks voor jou in de vriezer.
    Henk veel succes vandaag en ik zal je volgen.
    Live groet,
    Bep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Hénouville

Van de Willemien tot Jacobus

Op de fiets naar Santiago

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

Week 5 Dag 40

03 Juni 2015

Week 5 Dag 38

01 Juni 2015

Week 5 Dag 37

31 Mei 2015

Week 5 Dag 36

30 Mei 2015

Week 5 Dag 35
Henk

Op de fiets naar Santiago

Actief sinds 18 April 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 14266

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 28 April 2015

Van de Willemien tot Jacobus

Landen bezocht: