Dag 3 - Reisverslag uit Duffel, België van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Duffel, België van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Henk

28 April 2015 | België, Duffel

Het verslag van gisteren staat er nu pas op omdat het via mijn tel. niet lukte en ik nu gebruik mag maken van de comp. van de jeugdherberg t Schipken in Geraardsbergen. Vandaag goed zonnig weer maar ik moest een heel stuk Westelijk en Zuidwestelijk met een behoorlijke tegenwind, het was soms wel even afzien. In Mechelen (prachtige oude binnenstad) mijn eerste stempel gescoord en nu in de jeugdherberg de tweede. Morgen hoop ik Tournai (Doornik) te bereiken en de stad te bekijken. Daarna op naar Frankrijk.

  • 29 April 2015 - 16:29

    Hans En Jetty:

    Beste Henk, twee nachten in de tent en nu in de jeugdherberg. Het buitenleven moet je goed doen. Bijna in Frankrijk met zijn kathedralen en kastelen en dorpjes zonder koffie!
    Goede camino.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Duffel

Van de Willemien tot Jacobus

Op de fiets naar Santiago

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

Week 5 Dag 40

03 Juni 2015

Week 5 Dag 38

01 Juni 2015

Week 5 Dag 37

31 Mei 2015

Week 5 Dag 36

30 Mei 2015

Week 5 Dag 35
Henk

Op de fiets naar Santiago

Actief sinds 18 April 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 14305

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 28 April 2015

Van de Willemien tot Jacobus

Landen bezocht: