Week 5 Dag 33 - Reisverslag uit Cebreiro, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 5 Dag 33 - Reisverslag uit Cebreiro, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 5 Dag 33

Blijf op de hoogte en volg Henk

28 Mei 2015 | Spanje, Cebreiro

Ook vandaag moesten we 700 meter hoogteverschil overbruggen. Het was een stuk pittiger dan gisteren vanwege erg steile hellingen waar gelopen moest worden. We zijn nu in Cebreiro een goed gerestaureerd middeleeuws dorpje boven in de bergen waar ooit ridders op zoek waren naar de verborgen graal. Cebreiro ligt in Gallicie met oorspronkelijk een Keltische bevolking, ook hier zijn veel naamborden tweetalig.
Tot Santiago volgen nu nog de nodige klimmetjes, maar het ergste hebben we waarschijnlijk nu wel gehad, nog zo'n 170 km te gaan.

• 29 Mei 2015 - 06:57

Hans En Jetty:

Beste Henk, heerlijk toch zulke hoogte verschillen, jij hoeft ze maar gedeeltelijk te belopen!!! Wij hopen later je verhalen te horen over de ontmoetingen en de overpeinzingen naar aanleiding van ontmoetingen en als gevolg van de tijdloosheid waarin je hebt geleefd. We kijken steeds weer uit naar je dagelijks verslag. Geniet van de laatste dagen.
    Hans en Jetty