Week 4 Dag 28 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 4 Dag 28 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 4 Dag 28

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Mei 2015 | Spanje, Frómista

Gisteravond een interessant gesprek met een Zweedse IT'er met een grote filosofische belangstelling. Steeds weer blijkt toch dat mensen op zoek zijn naar 'meer dan het gewone' en ook dat dat door hun omgeving vaak niet helemaal begrepen wordt.
Vanmorgen was het nog wel koud maar al wel veel blauwe lucht. Het lijkt er op dat het beter weer wordt, nu kunnen we in elk geval lekker buiten zitten.
Door het prachtige oude stadje Castrojeriz gereden waar we ooit al twee keer met de camper hebben gestaan. Volgens mijn GPS ben ik nu de 'magische' grens van 2000 km. gepasseerd. Nu aangekomen in Fromista. Over twee dagen zouden we in Leon kunnen zijn.

• 23 Mei 2015 - 18:54

Jolanda:

Lieve Henk,

Vandaag dacht ik, laat ik eens kijken waar Henk uithangt.
    Dat zal wel ergens in Frankrijk zijn......
    Maar tot mijn grote verbazing zit je al in Spanje!
    Wat een ongelooflijke knappe prestatie!
    Nog even en je staat op de Monto del Gozo, de berg van de vreugde, en zie je de stad van Jacobus in de verte voor je liggen!
    Ik wens je veel succes en nog mooie ontmoetingen voor de laatste kilometers.
    En bedenk dan dat, als je eenmaal voor de Portico de la Gloria staat en niemand heeft oog voor jou, jij die net de tocht van zijn leven heeft volbracht, deze ervaring niemand jou meer afneemt ! Top!

Groetjes,
    Jolanda

• 23 Mei 2015 - 19:15

Martha En Paul:

Hi Henk,
    Wat een prestatie de 2000 km al gepasseerd ! Leuk dat je onderweg ook bekende plaatsen van vorige vakantie's tegen komt. Hoeveel km is het eigenlijk nog naar je einddoel? De vorige mail geeft aan een kenner te zijn, zij weet de route en wat er op je pad komt. Ik heb geen idee hoeveel km je nog vanaf de Franse grens door Spanje moet. Je berichten klinken goed en volgens mij heb je aardig last van de Santiago Blues! Hopelijk knapt het weer nu op maar ook weer niet te warm, hier wordt het morgen met Pinksterzondag zo'n 15 gr. Niet geweldig nog voor de tijd van het jaar. Zo " kwakkelen" we alweer bijna naar Juni toe.
    Een goede reis verder,
    Lieve groet,