Week 4 Dag 27 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 4 Dag 27 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 4 Dag 27

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 Mei 2015 | Spanje, Burgos

Vannacht uitstekend geslapen met een uitgebreid ontbijt toe. Toen op weg naar Burgos. Eerst een stukje langs een drukke weg, daarna klimmen tot uiteindelijk dezelfde hoogte als in de Pyreneeën. Ook geweldige afdalingen natuurlijk. Het was koud en miezerig weer. Begin van de middag aangekomen in Burgos. We moesten nogal zoeken naar de albergue omdat er een verkeerd adres stond in het boekje. Uiteindelijk vonden we het vlak achter de kathedraal. De kathedraal willen we morgenvroeg nog bezoeken, uiteraard tegen pelgrimstarief. We hopen dat het weer langzamerhand opknapt al ziet het daar nog niet erg naar uit.

• 22 Mei 2015 - 20:33

Krijn En Thea:

Hallo Henk,
    Wat een contrast, zowel wat de natuur als de temperatuur betreft. Wij hebben hier woestijn en kale bergen en een temperatuur van rond de 35 graden. We zijn vanmorgen vertrokken uit Esfahan (een geweldige stad). Morgen o.a. nog een bezoek aan het graf van Khomeini en dan hopen we zondagochtend weer in Nederland te zijn.
    Wanneer denk je in Santiago de Compostella aan te komen? We zullen volgende week wel eens bellen met Betty om te vragen of ze nog morele steun nodig heeft zo zonder jou.
    Doe voorzichtig en tot de volgende keer.
    Krijn en Thea