Week 4 Dag 26 - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 4 Dag 26 - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 4 Dag 26

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Mei 2015 | Spanje, Belorado

Vanmorgen was ik vroeg wakker zodat ik om even over zeven al op de fiets zat. Het was koud en regenachtig, het bleef kil vandaag maar werd gelukkig wel droog. De hele dag was het gestaag klimmen met niet al teveel steile hellingen. De druiven hebben weer plaats gemaakt voor akkerbouw , nieuw zijn de paprika's en knoflook. Ik moet iets recht zetten van gisteren: de druiven in onze kas bleken inmiddels op deskundige wijze gesnoeid door Betty.
Bij de kathedraal in Santo Domingo nog een stempel gescoord en tenslotte mede op aanraden van Hans een onderkomen gevonden in Casa Waslala in Belorado. Allervriendelijkste Nederlandse gastheer die een Spaanse partner heeft. Ook Bouwe is hier nu aangekomen. We doen rustig aan en trekken morgen naar Burgos.