Week 3 Dag 20 - Reisverslag uit Gamarthe, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 3 Dag 20 - Reisverslag uit Gamarthe, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 3 Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Henk

15 Mei 2015 | Frankrijk, Gamarthe

De afgelopen nacht heeft het flink gewaaid en geregend. Vanmorgen scheen af en toe de zon maar hoe meer de Pyreneeën in zicht kwamen des te frequenter de buien. Dat bracht me er toe na de goede ervaring van gisteren maar weer een pelgrimsgite te zoeken. In het centrum van de oude binnenstad van St Jean Pied de Port is een Nederlandse gite waar nog plaats was . Een zeer schappelijke prijs inclusief ontbijt en warme maaltijd. Morgen neem ik een extra rustdag voor ik me aan de Pyreneeën waag. Het weer is daarna hopelijk wat beter en bovendien komen Douwe en Hans hier dan aan.

• 15 Mei 2015 - 19:29

Krijn En Thea:

Hallo Henk,
    We hebben een paar dagen je berichten niet kunnen volgen, maar gelukkig hebben we nu weer (af en toe) WiFi. We vinden wel dat je ontzettend snel gaat. Wees maar blij dat je niet het weer hebt wat wij hier hebben (rond de 35 graden) en over het algemeen weinig schaduw. Wij willen natuurlijk niet ons reisverslag in jouw blog opnemen, maar omdat je er naar vroeg heel beknopt wat ervaringen. Gisteren zijn wij naar Persepolis geweest, heel erg indrukwekkend. We zijn ook heel benieuwd naar morgen, want dan gaan we naar Bam, waar een paar jaar geleden een zware aardbeving is geweest. We hebben prachtige dingen gezien, maar wat het meeste indruk maakt zijn toch wel de mensen, die je heel spontaan aanspreken.
    Geniet van je "vrije dag" morgen en tot een volgende keer.
    Krijn en Thea

• 16 Mei 2015 - 09:30

Martha En Paul:

Hoi Henk,

Leuk de foto's en je verhalen over de herberg,( gelukkig was er plaats voor je in de herberg!). Je gaat inderdaad als een speer, nog geen " inzinkingen" gehad?
    Ga je met Douwe en Hans de Pyreneeën over? Ik kan me voorstellen dat dit voor de moraal wel prettig is want het lijkt me een zware klus. Hoewel ik van ervaren reizigers hoor dat Spanje ook nog wel klimmen kent! Het ga hè goed verder op je reis en geniet van je rustdag.

Lieve groet,

Martha en Paul

• 16 Mei 2015 - 09:50

Willy:

Vandaag dus lekker bijtanken/uitslapen? Of zit dat er niet in in een gite?
    Lijkt me lekker dat je na een dag fietsen niet ook nog eens je tentje op moet zetten en vooral als alles nat is natuurlijk.
    Hier is het ook miezerig.
    Heel veel succes verder met de Pyreneeën Henk. Pas goed op jezelf!

Liefs,
    Willy