Week 3 Dag 15 - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 3 Dag 15 - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 3 Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Henk

10 Mei 2015 | Frankrijk, Aubeterre-sur-Dronne

Het is hier vandaag begonnen te zomeren, het werd uiteindelijk 28 graden. Voor morgen wordt 32 verwacht. De tocht was pittig veel klimmen, maar ook mooi. Ik ben nu in een prachtig oud plaatsje en drink een pilsje op een terrasje ( Aubeterre ). Ben vanmorgen wat later vertrokken dan gepland omdat ik aan de praat gehouden werd door een Engelsman die zeer geïnteresseerd was in fietsen en daar van alles over kwijt wou en wilde weten. Morgen wil ik toch echt vroeg vertrekken in verband met de warmte en ook niet zo ver fietsen. Op een van de foto's een kerk uitgehouwen in de rotsen

• 11 Mei 2015 - 10:54

Willy:

Wat is dit leuk Henk, om jou zo te volgen. Je ziet er goed uit.
    Fiets nog steeds in tact?
    Die warmte lijkt mij zwaar. Af en toe maar een dagje vrij nemen?

• 11 Mei 2015 - 12:36

Hans:

Beste Henk,
    Heerlijk die vrijheid om dan maar wat later op pad te gaan. Misschien is er vanmorgen wel een aqndere ontmoeting geweest die je aan de praat en/ofr aan het denken heeft gezet. Welke is de rotskerk op je foto het linker gebouw of dat op de achtergrond?Is er een verhaal aan verbonden?
    Buen camino.
    Hans.