Week 2 Dag 13 - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 2 Dag 13 - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 2 Dag 13

Blijf op de hoogte en volg Henk

08 Mei 2015 | Frankrijk, Poitiers

Gisteravond lekker in het zonnetje gezeten, terwijl de koekkoek duidelijk liet merken dat hij ook aanwezig was. Het is trouwens elke dag genieten van de vogelconcerten. Niet even bij het aanbreken van de dag maar de hele dag door. Vanmorgen regende het langdurig. We hebben gewacht tot het wat opklaarde en zijn toen om 12 uur vertrokken. Onderweg hebben we heerlijk warm gegeten, deze keer was het echt kwaliteit voor maar 13,50. Zonder noemenswaardige verdere regen zijn we aangekomen in Poitiers waar we heerlijk droog zitten in de jeugdherberg . De weersverwachting voor morgen is beter.

• 08 Mei 2015 - 20:10

Martha:

Hoi Henk,

Fijn dat de weerberichten beter lijken te worden,dat lijkt me een stuk aangenamer fietsen!
    Een goede reis verder!

Martha en Paul

• 08 Mei 2015 - 20:25

Jetty:

Dag Henk!
    Wat gaat dat snel op de fiets! Mooi dat je ook van de vogels geniet, heb je de wielewaal al gehoord?
    Dat lekkere eten onderweg (was bij ons zelden) wat is dat genieten hè? We hebben na zo'n zondagsnachts wel eens lekker liggen uitbuiten in de berm, voor we na wijn en spijs weer in staat waren om te lopen.
    Laat je Limoges links liggen? Heeft ook een bijzondere kathedraal en een leuk ontvangstcomité!
    Goed tocht verder!
    (Wij wandelen volgende week donderdag vanaf Le Puy, zitten we hemelsbreed misschien nog dicht bij elkaar..)
    Groet,
    Jetty

• 09 Mei 2015 - 09:32

Willy:

He Henk,
    Tjonge jonge,jij gaat als een speer!
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Nog geen man met de hamer gezien dus?
    Neem je geen dagje vrij tussendoor?

Goede tocht verder Henk.

Willy