Week 2 Dag 12 - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Week 2 Dag 12 - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Week 2 Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Mei 2015 | Frankrijk, Châtellerault

Vandaag Tours gepasseerd, de stad van St.Maarten die hier de 2e bisschop was, inderdaad ook een prachtige kathedraal met gebrandschilderde ramen van zowel St. Maarten als van St. Jacobus. Het vandaag opgefietst met Hans en Bouke die ik vaker tegengekomen was en ook op dezelfde camping stonden. Het was prachtig weer vandaag met weinig wind en de route was niet zwaar dus we zijn flink opgeschoten. Staan nu op de camping in Chatellerault .

• 07 Mei 2015 - 20:31

Krijn En Thea:

Hoi Henk,
    Toen we vandaag in de sportschool waren, moest ik aan je denken. Ik ben altijd blij als ik na een half uur kan stoppen met fietsen en dan hebben wij daar niet eens te maken met regen, tegenwind en heuvels/bergen! Dus mijn bewondering voor je fysieke prestatie is nog meer toegenomen!
    Ga je ook nog eens een "vrije dag" nemen? Of ben je inmiddels zo verslaafd aan het fietsen dat je niet meer kunt stoppen?
    Het is erg leuk om je dagelijkse berichtjes te lezen.
    Groeten (ook van Krijn),
    Thea

• 07 Mei 2015 - 23:37

Lucie Bakker:

Hallo Henk,

Wat leuk om je zo te kunnen volgen. Je bent al een heel eind. Jammer dat het waait en regent. Hier is het niet veel beter met flinke rukwinden. Ik hoop dat het weer beter wordt. Wat een mooie rode fietstassen heb je. De fiets ziet er blitz uit. Ik wens je een goede reis verder en blijf je volgen.

Groeten van Lucie (ook van Dick)

• 08 Mei 2015 - 19:26

Saskia En Jos:

Hoi Henk,
    Fijn dat je vandaag een dag had met goed weer. Je schiet heel behoorlijk op. Leuk dat je medefietsers hebt ontmoet. We wensen je verder nog heel veel succes en je hoort nog van ons.
    Liefs, Jos en Saskia