Dag 8 - Reisverslag uit Bourdonné, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Bourdonné, Frankrijk van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Henk

03 Mei 2015 | Frankrijk, Bourdonné

Vandaag was de route vergelijkbaar met gisteren, zij het dat er nu ook een flinke tegenwind stond. Ook regende het de hele morgen, pas halverwege de middag klaarde het op en brak de zon nog Door. Heb onderweg 2 Nederlandse mannen ontmoet die hun fietspomp vergeten waren. Daarmee heb ik ze kunnen helpen aangezien 1 van hen te zachte banden had. Toen ik op de camping in Conde stond zag ik ze weer toen ze daar later ook aankwamen. Morgen nog 40 km naar Chartres, tijd voor de kathedraal en de stad.

• 03 Mei 2015 - 20:43

Martha:

Hi Henk,

Wat lijkt me dat vervelend in de regen fietsen. Maar ja vroeger de 15 km op de fiets van Woldendorp naar Delfzijl heeft je wel gehard! Dus je kan tegen een stootje toch? Maar je tent nat oppakken zal ook niet echt leuk zijn!
    Met de fietspomp heb je voor Barmhartige Sameritaan kunnen functioneren om het maar " bijbels" te houden. Morgen Chartres, de stad heeft ( voor zover ik mij herinner) een leuke stadcamping en mooi oud centrum. Je gaat natuurlijk de beroemde gebrandschilderde ramen bekijken wat erg mooi is. Geniet! En goede reis verder,we volgen je!