Dag 4 - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Henk

29 April 2015 | België, Geraardsbergen

Gisteravond goed gegeten en ' s morgens ontbeten in een eetzaal rumoerige pubers en ook 4 Vlaamse jongeren ontmoet die een rondje België aan het fietsen zijn. Bij het afscheid met de kok een gesprek gehad over de historie van Geraardsbergen waar ooit de schouw van de Engelse troepen plaatsgevonden moet hebben vlak voorde slag bij Waterloo. Zie vervolg. ..

• 30 April 2015 - 13:17

Martha En Paul:

Hoi Henk,

Leuk om je reisverslagen te lezen! De reis verloopt voorspoedig zo te lezen. Wat is je gemiddelde aantal kilometers per dag? Ik begrijp dat je inmiddels in Frankrijk zit.
    Zijn de nachten koud met kamperen?

Wij zijn gisteren thuis gekomen na een lange reis van 27 uur vanuit Australië via Dubai naar Amsterdam. We hebben het fantastisch gehad met WillemJan en erg genoten van het mooie land en natuurlijk het weer (27 gr.)

We wensen jou uiteraard alle goeds op je reis en inspirerende contacten!

Lieve groet, Martha en van Paul.

• 01 Mei 2015 - 09:51

Gelsche:

Hallo Henk,
    Ik krijg dagelijks een verslag van Betty. Goed om te horen.
    Je vordert aardig. Ben benieuwd wat je allemaal nog tegenkomt.

Gisteravond gegeten met Betty, Ru, Truus en Thea. Gezellig.
    Ru zegt steeds Geertruida tegen Truus. Ik vroeg of hij haar altijd zo noemde.
    Nee, nooit, maar het begint nu een troetelnaam te worden. Lief he?

Henk tot de volgende keer.
    liefs
    Gelsche

• 01 Mei 2015 - 16:41

Bep Baars:

Hallo Henk,,
    Zo te zien moet je nog ongeveer 1800 km fietsen, maar met jouw aantal kilometers per dag gaat het wel heel erg vlot lijkt het zo.
    Wat zal jij genieten met dit mooie weer en de schoonheid van het landschap en de Franse dorpjes die altijd zo rustiek en stil zijn.

Ook hier is het nu echt voorjaar, vandaag een tocht gemaakt naar Rhenoy en Aquoi langs de Linge echt betoverend mooi,met de gele boarders langs de uiterwaarden, maar dat was dan wel in de auto.
    Ik blijf je route volgen. Goede reis verder en een lieve groet vanuit de polder.
    Bep