Dag 4 vervolg, de Vlaamse Ardennen - Reisverslag uit Doornik, België van Henk Dijk - WaarBenJij.nu Dag 4 vervolg, de Vlaamse Ardennen - Reisverslag uit Doornik, België van Henk Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 4 vervolg, de Vlaamse Ardennen

Blijf op de hoogte en volg Henk

29 April 2015 | België, Doornik

Voerde de tocht gisteren voor het laatste deel over het jaagpad langs de Dender, ook nu ging het zo verder tot Lessines. Daarna kwamen behalve de tegenwind ook de eerste klimmetjes in wat heet de Vlaamse Ardennen. Inmiddels zit ik in een volgende jeugdherberg in het centrum van Doornik. Een mooie gelegenheid om de stad te verkennen.

• 29 April 2015 - 19:48

Erna Veenstra:

Dag Henk, leuk om je reis zo te kunnen volgen. Zo te horen ga je als een speer. Zet m op en veel plezier. Groeten van ons allen uit Kampen

• 29 April 2015 - 20:12

Monique Kooij:

Hoi Henk, wat gaat het snel, je bent al in Frankrijk. We wensen je een fijne inspirerende reis. We gaan vrijdagochtend vroeg zelf op vakantie, maar als we ergens WiFi hebben gaan we je weer volgen. Vandaag met Betty gewandeld, was heerlijk op de hei. Lieve groet Monique

• 29 April 2015 - 21:16

Ad:

Henk,
    Nu je zo dichtbij de grens met Frankrijk bent, is het een mooi moment voor een bericht uit Vlissingen, waar volgens de overlevering in de Middeleeuwen de pelgrims uit de Lage Landen hun tocht naar Santiago begonnen. Daarom een groet van St. Jacobus alhier. Het ga je verder goed op je reis! Omnis in contemplatio!

Ad

• 01 Mei 2015 - 07:56

Lies:

Goedemorgen Henk
    De eerst klimmetjes heb je al gehad en dit zal ook nog wel meer gebeuren. Fijn dat het lekker gaat. Vandaag ga ik zelf ook op vakantie en ga de 2de helft naar de Ardennen in België. Zet hem op. Leuk om je zo te kunnen volgen. Liefs Lies